środa, 1 lipca 2015

Rozdział 1

ilovefood.baby: Ty jebana suko, widziałem Cię z Jamie'm. To koniec Megan...

chachi_: Przepraszam? Nie jestem Megan.

ilovefood.baby: Przepraszam. Nie to okienko.

chachi_: Okey, rozumiem. A co się stało, jeśli mogę wiedzieć?

ilovefood.baby: Moja (była) dziewczyna obściskiwała się z moim kumplem na szkolnym parkingu...

chachi_: Oh... Przykro mi.

ilovefood.baby: Cokolwiek...

*Następny dzień*

ilovefood.baby: Hej, przepraszam za wczoraj, byłem wkurwiony...

chachi_: Nic się nie stało. Przyzwyczaiłam się...

ilovefood.baby: Co? Jak to? Ktoś Cię obraża?

chachi_: Wszyscy... Ludzie w szkole, nawet własny brat, który jest pieprzoną, szkolną perfekcją...

ilovefood.baby: Chachi będzie dobrze.

chachi_: Skąd wiesz...? Ah no tak... A Ty, jak masz na imię? 

ilovefood.baby: Horan. Niall Horan. 

chachi_: Nie udawaj James'a Bond'a, bo Ci to niezbyt wychodzi.

ilovefood.baby: Pff... Ja jestem znakomitym Bond'em.

chachi_: Wmawiaj sobie, skarbie :*

ilovefood.baby: Jesteś wredna ;c Zagrajmy w 20 pytań.

chachi_: No okej, zacznij.

ilovefood.baby: 1. Ile masz lat?
       2. Skąd jesteś?
3. Masz chłopaka?
4. Ulubione jedzenie?
5. Pijesz/Palisz/Ćpasz?
6. Ile miałaś chłopaków?
7. Jesteś dziewicą?
8. Ulubiony gatunek muzyczny?
9. Imię najlepszej przyjaciółki?
10. Hobby?
11. Ulubiona aktorka?
12. Ulubiony aktor?
13. Ulubiony film?
14. Ulubiony serial?
15. Do jakiej szkoły chodzisz?
16. Ulubiona piosenka?
17. Jak wyglądasz (wyślij zdjęcie)
18. Opisz wymarzonego chłopaka.
19. Ile masz wzrostu?
20. Czy chciałabyś się ze mną spotkać?

chachi_: 1. 17
2. Londyn
3. Nie.
4. Włoskie
5. Okazjonalnie/Tak/Nie
6. Jeden, który okazał się dupkiem :)
7. Serio? Nie.
8. Pop 
9. Ally
10. Śpiew, książki, sport i gra na playstation
11. Kristen Stewart, Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Troian Bellisario
12. Robert Pattinson, Keegan Allen.
13. Zmierzch, Akademia Wampirów, Więzień Labiryntu
14. Pretty Little Liars
15. Sevenoaks School
16. Uptown Funk
17. Brzydko wyglądam ^^
18. Blondyn, niebieskie oczy, wysoki, dobrze zbudowany, typowy bad boy, który dla mnie będzie słodki. Takich już nie ma, niestety ;//
19. 1,63
20. Nie wiem, znamy się dwa dni.

Te same pytania

ilovefood.baby: 1. 18
2. Też Londyn *o*
3. Teraz już nie...
4. Wszystko xD Ale najbardziej to chińskie, japońskie i włoskie
5. Na imprezach/Tak/Nie
6. Nie pamiętam, chyba 5/6
7. Nie
8. Rap i pop
9. Liam
10. Wyjdź za mnie *.* Sport i playstation
11. Brooke Vincent
12. Johnny Depp
13. 'Grease'
14. Nie oglądam seriali
15. Bradford School
16. See You Again
17. Twój ideał :* Zaraz wyślę zdjęcie
18. Długie, proste włosy, brązowe, duże oczy *.* Niższa ode mnie
19. 1,71
20. Chciałbym ^^

chachi_: Wyślę Ci zdjęcie, ale nie przestrasz się ;c

ilovefood.baby: Mam nadzieję, że ekran nie pękł ;/


chachi_: Cholera... Przystojny jesteś

chachi_: Znaczy...

ilovefood.baby: Przyznałaś, koniec tematu :D Teraz Twoja kolej ;*

chachi_: Za wszelkie szkody nie odpowiadam ;p


ilovefood.baby: Kurwa... Dlaczego oni Cię obrażają?! Mi właśnie stanął, zaraz wracam.

chachi_: Chyba nie musiałam o tym wiedzieć... No ze względu na wygląd, na moje zachowanie, bo jestem typową cichą myszką... Pewnie gdyby się dowiedzieli, że śpiewam to by zmienili zdanie

chachi_: Znaczy... Zapomnij o tym ostatnim...

ilovefood.baby: Śpiewasz? Wyślij mi coś *.* 

chachi_: Nie, nie chcę, aby ktokolwiek o tym wiedział. Chcę po tajemnie się zapisać do szkoły muzycznej. Będę musiała tam przejść casting, dobiorą do mnie osoby i z nimi będę musiała zaśpiewać, jako zespół. Trzymaj kciuki. Jutro idę na przesłuchanie.

ilovefood.baby: Dobrze, skarbie <3

chachi_: Nie wytrzymam zaraz... Jak można być tak podłym...

ilovefood.baby: Ej, co się stało? ;o

chachi_: Chłopaki na lekcji nazwali mnie szmatą i śmieją się, że piszę z kim przez internet, bo nie mam w życiu realnym przyjaciół...

ilovefood.baby: Wpierdolę im, nie martw się <3 Jak się spotkamy to pokażesz mi, którzy to, a będą zbierać zęby z podłogi.

chachi_: Kochany <3

ilovefood.baby: Gdybym był kochany, byś była moja :(

ilovefood.baby: Znaczy nieważne...

chachi_ is offline

________________________________________________________________
No to mamy 1 rozdział, dosyć długi mi wyszedł, mam nadzieję, że Wam się podoba <3

5 komentarzy:

  1. Super rozdział...
    Na czym oni pisali ze sobą?
    Czekam na następny. :)

    incubus-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kik'u :D

      Już wchodzę na Twojego bloga:))

      Usuń
  2. Boziu genialny rozdzial czekam na nn kocham .

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boziu, trafiłam tu przez jednego bloga i super. Tak oni, jej brak słów. A teraz przechodzęę daaaleeeej.

    OdpowiedzUsuń