wtorek, 28 lipca 2015

Rozdział 3

chachi_: Hej

Przeczytano 

chachi_: Niall czy coś się stało? Czemu nie odpisujesz?

Przeczytano

chachi_: Przecież widzę, że wyświetlasz!

Przeczytano

chachi_: Jeśli coś zrobiłam to przepraszam...

Przeczytano

chachi_: Niall do cholery! Odpisz! Martwię się...

Przeczytano

chachi_: Błagam nie zostawiaj mnie... Tylko Ty mi zostałeś... Już nie daję rady...

Przeczytano

chachi_: Wiesz co? Jesteś cholernym dupkiem! Myślałam, że jesteś inny. Widocznie myliłam się...

Przeczytano

Użytkownik chachi_ zablokował użytkownika ilovefood.baby

chachi_ is offline

***

Użytkownik chachi_ odblokował użytkownika ilovefood.baby

ilovefood.baby: Przepraszam, że nie odpisywałem, ale dowiedziałem się czegoś, co mną wstrząsnęło.

chachi_: Co się stało? Jeśli mogę wiedzieć.

ilovefood.baby: To złamie Ci serce, nie mogę Ci tego zrobić...

chachi_: Pisz natychmiast, co się stało!

ilovefood.baby: Na pewno chcesz wiedzieć?

chachi_: TAK!

ilovefood.baby: Obiecujesz, że mnie nie zostawisz? ;(

chachi_: Obiecuję ;*

ilovefood.baby: Twój brat i jego kumple, którzy Cię dręczą to...

chachi_: To...?

ilovefood.baby: Kurwa... To moi przyjaciele...

chachi_: CO?! Na pewno wiedziałeś o tym wcześniej! Nabijałeś się ze mnie razem z nimi! Nienawidzę Cię!!!

ilovefood.baby: Przysięgam, że o tym nie wiedziałem! Polubiłem Cię, ale kiedy dowiedziałem się, że to z Ciebie żartują miałem ochotę im przyjebać...

ilovefood.baby: Może to za wcześnie, ale przez te kilka dni polubiłem Cię, Chachi. Naprawdę Cię polubiłem.

Użytkownik chachi_ zablokował użytkownika ilovefood.baby

_______________________________________________________________
Przepraszam, że dzisiaj dodaję, ale wczoraj miałam jakieś problemy z internetem ;/ Nie dodawałam, bo byłam na 10-dniowym obozie w Chorwacji ;D

No a więc, jak Wam się podoba? ;**

4 komentarze:

  1. Uszczęśliwiłaś moje serce dodając rozdział. :')
    Rozdział jest super, a co ja się będę rozpisywać.. czekam na więcej! :3
    Życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narescie rozdzial.Co juz DrameTime? Nie no nie robcie mi tego dziewczyny. Troszke krotki ,ale to nie wazne wazne ,ze jest to sie liczy.Boze niech oni sie pogodza blagam.!No nic zostalo mi tylko jedno zyczyc wam weny i do nastepnego zajebistego rozdzial.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej jest i kolejny rozdział!
    Nawet nie wesz jak polubiłam tego bloga.
    Rozdział mi się spodobał, mimo że jest keótki.
    A i Chachi ... Obiecałaś, że go nie zostawisz?
    Weny.
    Czekam na nexta ( ze zniecierpliwością). :)

    Incubus-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń