poniedziałek, 12 października 2015

Liebster Awards #1



Pytania:


1. Dlaczego, akurat taka nazwa bloga?

2. Skąd wziął się u ciebie pomysł na blog?

3. Czego najbardziej nienawidzisz w niektórych osobach? 

4. Co robisz, gdy nie blogujesz?

5 .Kto lub co sprawiło, ze piszesz opowiadania.?

6. Do czego masz słabość?

7. Co myślisz o osobach, które popełniają samobójstwa, lub osoby, które maja anoreksje?

8. Co robisz, gdy jesteś smutna, przybita.? Wolisz być sama czy wolisz mieć przy sobie najbliższą osobę.?

9. Najbardziej żenujący utwór, który wpadł ci w ucho?

10. Serial, do którego oglądania nie przyznasz się przed znajomymi, ze go oglądasz? 

11. Co czułaś/ sądzisz o odejściu Zayna Malika z One Direction?



Odpowiedzi:

Wika:


1. Postanowiłyśmy z Kar zacząć pisać bloga o tym, że dwójka ludzi pisze ze sobą na kik'u. I stąd ta nazwa.
2. Ja czytam strasznie dużo blogów, gdzie piszą ze sobą sms'y lub na jakiś portalach społecznościowych i powiedziałam Karo, że mogłybyśmy zacząć taki pisać i oto jest Stranger xd
3. Nienawidzę braku tolerancji, egoizmu, przemocy. Jeszcze jest wiele tych rzeczy, ale nie chce mi się ich wypisywać xD
4. Czytam książki/blogi, oglądam telewizję, oglądam Youtuber'ów i przeglądam portale społecznościowe
5. Wzięło się to między innymi od szkoły, bo uwielbiam pisać wypracowania, rozprawki itp. Ale także namówiła mnie do tego moja przyjaciółka.
6. Do czytania blogów xD Nie wiem, czy jest taka słabość xd
7. Większość osób mówi o samobójcach, jako o osobach tchórzliwych lub psychicznie chorych. Współczuję im, ponieważ to właśnie ludzie doprowadzają człowieka do takiego stanu, że chce się zabić... A o anorektykach nie mam zdania...
8. Słucham muzyki i czytam książkę - to zawsze pomaga. Wolę być sama i przemyśleć to wszystko, ale i tak później o problemach opowiadam wszystko Kar <3
9. Chyba nie ma takiego albo nie pamiętam xD
10. Jestem strasznie dziecinna i uwielbiam oglądać bajki xD Np. Gumisie, Winx, Lolirock XD Kocham wróżki, yolo xd Ale raczej przyjaciółki (przyjaciele nie) wiedzą, że to oglądam, bo one robią to samo xD
11. Płakałam przez kilka godzin, później przestała... i znowu zaczęłam. Przez kilka dni nie wiedziałam, co mam ze sobą zrobić. Jeszcze, aby bardziej się zasmucić oglądałam ich koncerty, brawo... Ale dla mnie zawsze będzie ich tam piątka xd Chociaż u mnie jest tak: "Nienawidzę Cię Zayn, ale Cię kocham" xD Moja logika...


Karo:

1. No więc, Wiktoria już wam powiedziała xd to tak spontanicznie wyszło xd 
2. Macie wyżej xd
3. Fałszywości, nienawidzę być oszukiwana, szczególnie przez osoby, które coś dla mnie znaczą
4. Siedzę w szkole;uczę się, bardzo cześto siedzę na twitterze, bo błagam twitter to życie, trenuję karate i kosza soł macz, i mega lubie spotykać się z przyjaciółmi tak Wiktoria zaliczasz sie 
5. O boże to było mega mega dawno, koleżanka postanowiła zacząć pisać bloga i tak jakoś mnie do tego zaciągnęła, później pisałam pisałam pisałam, aż w końcu przestałam. Tak nagle. Brakowało mi tego, więc wróciłam, kiedy poznałam Wikę:") ♥
6. Do mojego crusha, otak, do niego mam słabość
7. Te osoby, są pośród nas, niczym się nie wyróżniają, są uśmiechnięte, udają szczęśliwe, tylko po to by nikt nic nie zauważył. Nie wiem co więcej napisać, przepraszam
8. Chcę to komuś napisać, chcę żeby ktoś mnie wysłuchał, ale zazwyczaj nie chcę martwić innych, więc płaczę w pokoju lel 
10. Nie ma takiego chyba xd moi znajomi oglądają to wszystko razem ze mną xd 
11. Jak się dowiedziałam od koleżanki zadzwoniła do mnie i mi powiedziała to ją wyśmiałam lel 
Później zaczęłam w to wierzyć, i się popłakałam, bo nie wyobrażałam sobie tego
Później wróciłam do domu
Przeczytałam tego jebanego posta
Zaczęłam płakać
Płakałam 5 godzin lel 
I wtedy pierwszy raz
Rozmawiałam z Wiktorią 
Usłyszałam jej głos omg 
A ona mój fuu hehs 
A teraz mam na to wyjebane
Zayn zawsze będzie moim aniołkiem
I nic o tym teraz nie myślę
Bo nie znam prawdy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz