niedziela, 27 grudnia 2015

Rozdział 13

chachi_: Wiesz, tak sobie myślałam... Całkiem lubię kolor pomarańczowy... Ale skóra Louis'a to już przesada... 

ilovefood.baby: wut? O czym Ty znowu pieprzysz?

chachi_: Czy on kurwa za dużo marchewek się się najadł? Bo słyszałam, że od jedzenia marchewek skóra robi się pomarańczowa. 

ilovefood.baby: Powiem mu to xdd

ilovefood.baby: Moja skóra nie jest pomarańczowa!!!!!!! // Louis

chachi_: Wiesz, że jak używasz więcej niż trzech wykrzykników to jesteś chory psychicznie? Huehuehue 

ilovefood.baby: Twój ojciec ćpa, że wiesz? // Tommo

ilovefood.baby: Nie! Czekaj! Chyba coś pokręciłem... 

chachi_: Przysięgam Louis, że zaraz wytoczę się przez okno XD

ilovefood.baby: Pfff... Oddaję Ci tego blondaska

ilovefood.baby: Wróciłem biczeeeeees! //Ni

chachi_: Po co?

ilovefood.baby: Aha. Też Cię kocham

chachi_: Oh ah ile tu miłości

chachi_: Aż cugam tęczą

chachi_: zugam *

chachi_: cygan *

chachi_: Kurwa mać, jebany słownik...

chachi_: rzygam * *

ilovefood.baby: Udam, że tego nie widziałem xd

chachi: Dobra.

ilovefood.baby: Dobra.

_________________________________________________________________
*Tak wyglądała moja rozmowa z przyjaciółką xD Też nie mogła napisać "rzygam" XDDDD

Mam nadzieję, że się trochę pośmialiście xddd

I jak sądzicie? Może niedługo zrobimy jakiś taki mega #DramaTime? Huehuehue xD

Jakie macie plany na Sylwestra? Chwalić się ;D

4 komentarze:

  1. Walnęłam głową o biurko. XDD
    Mega Drame Time? CZEKAM! CZEKAM!
    Plany na sylwestra? Hmmm... pewnie będę siedzieć przez cały czas przy komputerze i telewizorze. XD
    A jak wasze plany? B)
    Czekam na kolejny.
    Weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo nie ma na razie żadnych planów, a ja jadę do przyjaciółki i tam też będą dziewczynny z obozu huehuehue xdddd

      Dlaczego walnęłaś głową o biurko? XD

      Usuń
    2. Ze śmiechu. XDD
      Nevermind, nevermind. :D

      Usuń
  2. Ciekawie ;) Rozdział fajny :3 Plany na sylwka? Iż organizuje impreze, bo będę miała wolną chate :D Wspaniale <3333 <333 Next! :*

    OdpowiedzUsuń