środa, 13 stycznia 2016

Rozdział 19

ilovefood.baby: Hej, kocie :*

chachi_: Niall??

ilovefood.baby: Jasne, że tak xo

chachi_: No chyba jednak nie... 

ilovefood.baby: Skąd wiedziałaś???

ilovefood.baby: Znaczy... Kocham Cię?

chachi_: Kim jesteś i co zrobiłeś z moim boy'em?

ilovefood.baby: Groźnie... 

ilovefood.baby: Jestem Luke, siema :D

chachi_: Chachi, miło mi xd

chachi_: Gdzie Niall?

ilovefood.baby: Poszedł do sklepu po żarcie xd

chachi_: A Ty masz jego telefon, boooo...?

ilovefood.baby: Bo nie ma blokady i mi się nudzi, więc postanowiłem napisać do laski, o której tak często mi opowiada. 

ilovefood.baby: Śliczna jesteś :*

chachi_: Dziękuję?

ilovefood.baby: Spokojnie, jestem gejem :*

chachi_: Teraz to zaczynam się martwić o Niall'a XD

ilovefood.baby: Spokojnie, nie mój typ ;p

chachi_: No mam nadzieję xd Bo inaczej bym Ci urwała jaja, skarbie :*

ilovefood.baby: Ostro... 

chachi_: Jak wyglądasz? 

ilovefood.baby: A co zainteresowałem Cię??? ;3

chachi_: Nie -,- Czyta ciekawość...

ilovefood.baby: Okres masz?

chachi_: Spierdalaj.

ilovefood.baby: Okay, rozumiem... 

ilovefood.baby: + kropki nienawiści są przereklamowane, skarbie :*

chachi_: Wyślesz to cholerne zdjęcie, czy mam sobie iść? 

ilovefood.baby: Dobrze, dobrze. Już chwilka x


ilovefood.baby: Hello, it's me, can u hear me?? *

chachi_:I tak nigdy nie będzie Adele, pfff

ilovefood.baby: Jestem nią i koniec xd

ilovefood.baby: Ejj, ja spadam, bo Niall właśnie otwiera drzwi

chachi_: Okay, (nie) będę tęsknić :**

ilovefood.baby: On mówi, że mnie zabije, jeśli nie wyjdę z łazienki.

ilovefood.baby: O kurwa, wyważył drzwi :O 

chachi_: Mój bohater ♥

ilovefood.baby: Aha.

chachi_: "Kropki nienawiści są przereklamowane" Hmmm... Kto to mówił? 

ilovefood.baby: Dobra, idę sobie...

chachi_: Paaaa, Lucas

ilovefood.baby: MAM NA IMIĘ KURWA LUKE!

chachi_: Paaaa, Lucas :*

__________________________________________________________________
* Adele - Hello

Hejka, dzisiaj trochę taki inny rozdział :D Mam nadzieję, że się spodoba. Kochaaaaaaam :*

2 komentarze:

  1. Mój ulubiony chłopaszek z 5SOS w opku jest gejem. :') Jak fajnie. :'D
    Lucas Robert Hemmings. B|
    Rozdział świetnyyyyyyyy.
    czekam na kolejny :*
    weny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha.. zabawnie, fajnie, inaczej, cudownie :D Rozdział fenomenalny ;) Jestem ciekawa co jeszcze wymyślisz :3 Czekam na next'a z niecierpliwością <33333 <333 Uwielbiam <3333 <333333

    OdpowiedzUsuń